ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Formularz ofertowy - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Formularz ofertowy - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Formularz ofertowy - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Formularz ofertowy - POBIERZ
Załącznik - POBIERZ
Zapytanie ofertowe str 1- POBIERZ
Zapytanie ofertowe str 2- POBIERZ
Formularz ofertowy str. 1 - POBIERZ
Formularz ofertowy str. 2 - POBIERZ
Załącznik nr 1 - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania - POBIERZ
Formularz ofertowy str. 1 - POBIERZ
Formularz ofertowy str. 2 - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Zalącznik nr 1 str. 1 - POBIERZ
Zalącznik nr 1 str. 2 - POBIERZ
Opis - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Zalącznik nr 1 str. 1 - POBIERZ
Zalącznik nr 1 str. 2 - POBIERZ
Opis - POBIERZ
Zapytanie ofertowe str 1- POBIERZ
Zapytanie ofertowe str 2- POBIERZ
Formularz ofertowy str. 1 - POBIERZ
Formularz ofertowy str. 2 - POBIERZ
Wzór umowy str. 1 - POBIERZ
Wzór umowy str. 1 - POBIERZ
Protokół zapytanie ofertowe - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania - POBIERZ
Formularz ofertowy str. 1 - POBIERZ
Formularz ofertowy str. 2 - POBIERZ
Ogłoszenie o przetargu - POBIERZ
Regulamin przetargu - POBIERZ
Regulamin komisji - POBIERZ
Formularz oferty - POBIERZ
Oświadczenie - POBIERZ
Umowa - POBIERZ
Klauzula informacyjna - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania - POBIERZ
Opis szczegółowy - POBIERZ
Zapytanie ofertowe - POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania - POBIERZ
Formularz ofertowy str1 - POBIERZ
Formularz ofertowy str2 - POBIERZ
Protokół zapytanie ofertowe - POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania - POBIERZ
Formularz ofertowy str1 - POBIERZ
Formularz ofertowy str2 - POBIERZ
Protokół zapytanie ofertowe - POBIERZ
Pełna treść zapytania - Pobierz
Ogłoszenie dla stomatologów - zaproszenie do składania ofert - POBIERZ
Załącznik nr 1 Formulaezrz ofertowy - POBIERZ
Załącznik nr 2 Porozumienie - POBIERZ
Załączniki
- Wzór umowy najmu
- Formularz ofertowy
- Klauzula informacyjna umowy z kontrahentami
- Oświadczenie
- Regulamin komisji przetargowej
- Regulamin publicznego przetargu
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Klauzula informacyjna umowy z kontrahentami
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/PROJEKT/2018
Działając w imieniu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Białymstoku zapraszam do złożenia ofert na wykonanie usługi/ dostawy/ roboty budowlanej*, o wartości powyżej 5000 euro netto do wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zgodnie z art. 4 pkt 8.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę i montaż pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Białymstoku.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego wZespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4, ul. Porzeczkowa 11, 15-815 Białystok, w sekretariacie / przesłać pocztą elektroniczną* na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 21.01.2019 r. do godz. 16:00.
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/PROJEKT/2018
Działając w imieniu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Białymstoku zapraszam do złożenia ofert na wykonanie usługi/ dostawy/ roboty budowlanej*, o wartości powyżej 5000 euro netto do wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zgodnie z art. 4 pkt 8.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę i montaż pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Białymstoku.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego wZespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4, ul. Porzeczkowa 11, 15-815 Białystok, w sekretariacie / przesłać pocztą elektroniczną* na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 18.01.2019 r. do godz. 16:00.
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/PROJEKT/2018
Działając w imieniu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Białymstoku zapraszam do złożenia ofert na wykonanie usługi/ dostawy/ roboty budowlanej*, o wartości powyżej 5000 euro netto do wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zgodnie z art. 4 pkt 8.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę i montaż pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Białymstoku.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4, ul. Porzeczkowa 11, 15-815 Białystok, w sekretariacie / przesłać pocztą elektroniczną* na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 14.01.2019 r. do godz. 14:00.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/PROJEKT/2018
Działając w imieniu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Białymstoku zapraszam do złożenia ofert na wykonanie usługi/ dostawy/ roboty budowlanej*, o wartości powyżej 5000 euro netto do wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zgodnie z art. 4 pkt 8.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/PROJEKT/2018
Działając w imieniu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Białymstoku zapraszam do złożenia ofert na wykonanie usługi/ dostawy/ roboty budowlanej*, o wartości powyżej 5000 euro netto do wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zgodnie z art. 4 pkt 8.
Załącznik do zapytania ofertowego
Dyrektor Publicznego Gimnazjum Nr 15 w Białymstoku podaje do publicznej wiadomości,
iż w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1, został wywieszony
na tablicy ogłoszeń na okres 21 dni, tj. od dnia 14.12.2016r. do dnia 04.01.2017r., wykaz
nr 1/2016 nieruchomości stanowiących własność Gminy Białystok, pozostających w trwałym zarządzie Publicznego Gimnazjum Nr 15 w Białymstoku przeznaczonych do wynajmu w trybie przetargowym i bezprzetargowym oraz informuje o wszczęciu postępowania przetargowego
na wynajem:
- pomieszczeń z przeznaczeniem na działalność dydaktyczną o łącznej pow. 155,6m2,
położonych w budynku szkoły przy ul. Porzeczkowej 11 w Białymstoku.
Oferty należy składać w siedzibie szkoły przy ul. Porzeczkowej 11 w Białymstoku
do 04.01.2017r. do godz. 9.45. Otwarcie ofert odbędzie się 04.01.2017r. od godz. 12.00. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie kaucji w wysokości: 6000,00
zł – działalność dydaktyczna, którą należy wpłacić do 04.01.2016r. na konto 52 1240 2890 1111 0010 3568 3550 oraz przedłożyć dowód wpłaty najpóźniej do dnia 04.01.2017r. do
godz. 9.00. Regulamin przetargu oraz postanowienia przyszłej umowy na stronie internetowej szkoły: www.pg15.bialystok.pl”
Białystok, 19.12.2016r.
Zapytanie ofertowe
Publiczne Gimnazjum Nr 15 im. Wiesława Kazaneckiego w Białymstoku, w imieniu której działa Jacek Pronobis – dyrektor, zaprasza do złożenia ofert na wykonanie robót wykończeniowych w PG Nr 15 o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 tys. euro netto, wyłączonej ze stosowania na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).
- 1.Przedmiot zamówienia: wykonanie robót po zalaniu pomieszczeń (pomieszczenie socjalne, archiwum, siłownia, pomieszczenia lekcyjne o powierzchni 5,63x2,70, wysokość 2,66; pomieszczenia lekcyjne o powierzchni 5,58x5,14; korytarz
o powierzchni 5,60x2,80, wysokość 2,66 oraz korytarz o powierzchni 5,60x2,80, wysokość 2,66 ) w PG Nr 15
- 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji zadania:
Zamawiający zachęca do dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie 22 grudnia 2016r. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizji lokalnej tel.85 – 6530 – 860.
Wykonawca zobowiązany jest:
działalności gospodarczej oraz jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót,
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami
technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuka budowlaną,
realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: zorganizować oraz należycie
zabezpieczyć miejsce realizacji zadania wraz z zapleczem, w sposób zapewniający
bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu przed dostępem osób
trzecich oraz zapewnić właściwe warunki BHP, ochrony zdrowia i p.poż przy
wykonywaniu robót.
usuwać na bieżąco zbędne elementy, z demontażu, urządzenia prowizoryczne,
materiały, śmieci, które nie są już potrzebne; usunąć natychmiast wszelkie szkody
i awarie spowodowane przez Wykonawcę, wykonać z wynikiem pozytywnym
wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania (przed
zgłoszeniem wykonanych robót do odbioru),
- 3. Odbiór robót:
- Wykonawca winien zgłosić gotowość do odbioru wykonanych prac i uczestniczyć
w odbiorze w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - z czynności odbioru spisany będzie protokół odbioru robót zawierający wszelkie
dokonywane w trakcie odbioru ustalenia, jak też terminy wyznaczone na usunięcie
ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze podpisany przez uczestników
- w przypadkustwierdzenia w toku odbioru wad wykonanych robót, Wykonawca
zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
- zamawiający odmówi odbioru, jeżeli nie zostały wykonane wszystkie prace objęte
przedmiotem zamówienia lub stwierdzono wady w ich wykonaniu.
- 4.Warunki gwarancji i rękojmi:
- Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej gwarancji na wykonane roboty
stanowiące przedmiot zamówienia.
- 5.Termin realizacji zamówienia: do 30 grudnia 2016r.
- 6.Kryteria wyboru:
- cena za wykonanie robót wykończeniowych według specyfikacji pkt. 2
- 7.Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- 8.Oferta winna zawierać cenę netto + podatek VAT = cena brutto.
- 9.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Gimnazjum Nr 15 im. Wiesława Kazaneckiego w Białymstoku przy ul. Porzeczkowej 11 (sekretariat) lub przesłać droga mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 22.12.2016r. do godziny 12:00.
- 10.Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie.
- 11.Osoba do kontaktu z oferentami jest: Marta Szpiczko – tel. 85 – 6530 – 860.
- 12.Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
- 13.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowanie bez podania przyczyn.
Dyrektor PG 15 w Białymstoku Jacek Pronobis
Opublikowano: środa, 06, sierpień 2014 18:42